Segíthetünk?

Ha kérdésed/gondod támadt, fordulj hozzánk bizalommal, elérhetőségünk valamelyikén!

Telefonszám:70/339-7306Skypelevai.zoleeE-mail:

Bármilyen jellegű kérdése..
5 tanács pólómarketinghez
Írta: Kiwipress | 2015. október 6.

Hogy az ember mikor jött rá, hogy a ruházat jó marketing lehetőségeket rejt magában? Talán amikor a nemes urak címerei megjelentek az apródok „kötényén”, az úgynevezett tabardon. A ruhára helyezett emblémákkal azok viselői élő reklámhordozóvá válnak, ezt a lehetőséget pedig nem csak a textilipari, vagy ruházati cégeknek érdemes kihasználniuk.

5 tanács pólómarketinghez

Persze amilyen sok lehetőséget rejt magában a pólómarketing, olyan könnyű elrontani azt. Egy cég alkalmazottjait még könnyen meg lehet győzni, hogy legalább munkaidőben viseljék a fellogózott darabokat, de a kényszernél jóval több kell ahhoz, hogy egy cég pólója igazi divatcikké váljon. Most ahhoz adunk tanácsot, hogyan lehet olyan darabokat tervezi, amiket bárki szívesen előránt a ruhásszekrényéből, és büszkén visel a hétköznapokban.

1. Legyen hordható!


Lehet, hogy egy traktorgyártó vállalat logója szempontjából a tűzpiros szín a legjobb választás, hiszen egy ilyen traktor már messziről látszik a búzamezőn. Csakhogy a traktort vásárló gazdálkodók, az azokat zömmel használó férfiak, vagy a beszerzésükről gondoskodó menedzserek valószínűleg nem szívesen viselnek egy rikító vörös darabot.
Ha olyan pólót szeretnénk készíteni, amit a célcsoportunk nem csak céges ajándékként fogad szívesen, de akár még hordani, sőt, megvásárolni is hajlandó, érdemes a pólónak visszafogott színt választani.
A céges logót is érdemes úgy elhelyezni a terméken, hogy az ne hasson zavaróan. Hacsak nem valamilyen ikonikus márkát képviselünk, érdemes a jelzést csak kis méretben, mondjuk a szívtájék környékére helyezni a pólónkon.

2. Használjunk minőségi anyagot!


Ha valóban hordható reklámpólót szeretnénk, az készüljön a lehető legjobb anyagból. A kinyúlt, egy-két mosás után deformálódott pólónál nincsen rosszabb látvány. A silány minőségű, szinte átlátszó, össze-vissza nyúló pólókra mi nem is nyomtatunk, férfi pólók esetében minimum 150 gr/m2-es, kiváló minőségű pamuttal dolgozunk.

3. A pólónak legyen mondanivalója!


A nagy és ismert márkáknak könnyű: nekik sokszor tényleg elég csak feltenni a logójukat valamilyen ruhadarabra, és az adott cikk máris kelendővé válik. Gyakran mondják: a jó brandépítés alapja, hogy nem a terméket, hanem az életérzést kell eladni. Ha ez megvolt, a vásárlók már bármit megvesznek. A nagy cégeknek ez már sikerült, így nyugodtan megtehetnék, hogy egyszerűen a logójukkal adjanak el valamit. És a legtöbben mégsem így csinálják

 

 

A fenti videóban például egy népszerű ásványvíz-gyártó pólóreklámja látható. Ugye egy kicsit menőbb, mintha egy sima felirat lenne a ruhákon?
A pólómarketing akkor jó igazán, ha egyedi pólót sikerül alkotnunk, olyat, amelyiket a terméktől függetlenül is szívesen felvesz az embert, mert jópofa, trendi vagy stílusos.

4. A méret a lényeg!


Sokszor találkozunk azzal, hogyha valaki céges ajándéknak, egyen pólónak, rendezvénypólónak rendel tőlünk ruhákat, csak egyetlen méretből rendel – mondjuk 20 darab XXL-es pólót vásárol, mert abba úgyis mindenki belefér.
Ez sajnos nem jó taktika, hiszen senki sem szívesen viselne egy olyan darabot, ami leginkább egy kétszemélyes sátorra emlékeztet. Márpedig a pólóreklám első szabálya, hogy a póló legyen hordható. Érdemes tehát minden méretből rendelni, legalább egy-két darabot.

5. Az a jó, ha megkérdezik: Mi ez?


Onnan tudjuk, hogy a pólómarketing működik, hogy a pólótól az emberek végül visszajutnak a márkáig. Mielőtt nagy tételben rendelnénk reklámpólókat, érdemes az ötletet kipróbálni, és előbb egy-két prototípust készíteni a legjobban tetsző megoldásokból.
A pólótervünk akkor volt sikeres, ha akkor, amikor az adott darabot viseljük, végül valaki megkérdezi tőlünk: „Ez olyan póló, mint abban a reklámban” vagy „Ez a felirat egy cégnek a neve?”. Az a jó, ha a pólótól valahogyan vissza lehet jutni a márkáig, amit reklámozni szeretnék. Hogy ez sikerült, azt az jelzi, ha az embereket érdekelni kezdi a póló „mögöttes tartalma.”
Az általunk alkalmazott nyomtatási technikával akár egy-egy darabot is költséghatékonyan előállíthatunk az adott pólótervből – így aki kísérletezni szeretne egyszerű tervezőfelületünkkel és kiváló árainkkal, könnyen kipróbálhatja magát.